Data e postimit: 2017-09-09 14:22:04
Lexime: 4072
kosova ime
Lloji: Analize letrare
Tema: kosova ime
Autori: madita syla
Shkolla: ali hadri
Klasa: 7B
Qyteti: podujeve
E-mail: madita123@mail.ru


sa te dua kosova ime
ue u linda ne vendlindjen time
ti je toka me e mire
te me rris si xhevahir

do te rritem
te shkollohem
kurr nga ti
sdo te largohem

Vepra te ngjashme
Autori: madita syla · Lloji: Poezi kolone · Tema: kosova ime
Sa të dua o kosova ime U linda ne ty o vendlindja ime Ti je toka më e mirë Të më rrisni si xhevahir. Do të rritem të shkollohem Kurrë nga ti s'do të largohem do të punoj me dëshirë Që të bëhem shumë e mirë.
Autori: Altina Murataj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per vendlindjen
Vendlindja E dua vendlindjen Ku u Linda e u rrita E dua vendlindjen Kurr nuk soset dita Nuk ka ndonjë vend Kudo ne botë Kjo është vendlindja Ime që e dua e dua fort Do kujtoj perher Gurët e sokakut Sepse dera ime Është gj...
Autori: ulpiana mulaj · Lloji: Hartim · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora mesimet e femirisë, ku jetuam qdo qast me gëzime dhe hidherimet tona . Aty unë hodha hapin e parë dhe nisa rrugen e jetesës. vendlindja është kjo tokë e shenjët ,ku qdo pjesÃ...
Autori: ulpiana mulaj · Lloji: Te tjera · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora mesimet e femirisë, ku jetuam qdo qast me gëzime dhe hidherimet tona . Aty unë hodha hapin e parë dhe nisa rrugen e jetesës. vendlindja është kjo tokë e shenjët ,ku qdo pjesë...
Autori: Valentina Hoti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Futbolli
Jam Valentina jam 14 vjeqare endrra ime e vetme esht te luaj futboll.Kohen e lire e kaloj duke ushtruar dhe duke luajtur futboll.Ne vendin ku un jetoj ende nuk ka shkoll futbolli per vajza.Sapo te vij pej shkolles un marr topin dhe dal ne oborr per te lua...
Autori: avdullah xhemajlaj · Lloji: Analize letrare · Tema: vendim bukuria e natyres etj
Vendlindja ime kur njeher kujtova femijrin time me lotuan syt per vendlindjen time lotet nuk me ndaleshin zemra nuk me pushonte...
Autori: Erlona Nrecaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Kosova
Oj Kosova ime e dashur, Sa mall kam për ty, Ti je atdheu im, Me plot gjelbërim. Gjithë ato male , Ty Kosovë të bëjnë krenar, Me mijëra njerëz, Të duan e të lavdërojnë, Ti je atdheu im i dashur, Më i bukuri që kam parë,...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Bukuritë e Kosovës Plot me pasuri nëntoksore Me shumë toka bujqësore Me livadhe e kullota Me bjeshkë përral...
Autori: Edison Ragip Hasanaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: Pavaresia e Kosoves
Gzo Kosovë Urime ky pervjetor Kosovë Urime kjo ditë e lirisë Kjo ditë që për të luftuan bijtë Bijtë e tu Kosovë, Bijtë e Shqiperisë U derdh gjaku i trimave që ti gezojmë kto ditë Gjaku i bijve e bijave Shqiptare U derdhen lotët e ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Toka Ime Dashuria për vendin Ndjenjë heroike Që të jetojmë të lirë Në trojet tona etnike Mos të jemi të varur Nga kombet e tjera Mos të na shkelin moralin Mos ardhëshin ditë të vështira Kurrë për shqiptarin Kj...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Pavarsia e Kosovës Gëzohet i vjetri Gëzohet fëmija Feston Kosova Dhe gjithë Shqiptaria Sa dëshmorë ranë Për ty tokë arbërore Që kombi ynë lirinë Ta gëzojë e kremtojë E zhgënjyer mbe...
Autori: Butrint Azemi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Nena Terez
Nena Terez E dashur Nena Terez ne ter boten shkove por vendlindjen tende kurr se harrove Ne kalku te Indis Humbe e u trete Por per boten mbar Ne histori mbete Kurr ste harroj oj me e dashura ime qdo her do te mbetesh si ndimesa popull...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per kosoven nan
Kosov unike Nan Kosov nuk je rahat Për gjdo dit probleme ki Kjo serbia hala su ngi Sa ka pre e sa ka gri Hala rahat hiq spo rrin Edhe ne hag ka nis po i qon Pa kurr far faji po kqyr me i denu Ni popull pa e nguc kurr kerkond E me hek si ngja...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: PER KOSOVEN
Kosova Ministrat haga a tej i nshu pi burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov jan tu ardh pa kurr far faji ata jan dal te paster si loti ministrat jan se i ka rit kosova nan se gjuha shipe i ka eduku nanat shqiptare na ka eduku askus...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com